Home Beauty/Skincare Food Lifestyle Segmen/Giveaway

Monday 7 January 2013

Interview Kerja :)

Salam dan selamat petang semua...


Minggu lepas aku ada isi borang mintak kerja dekat salah satu company nie
kawan aku kate syarikat tu memerlukan perkerja...aku tanpa membuang 
masa terus lah apply...lagi pun aku baru jew abes belajar..dari aku duk kat umah
tak buat ape2 baek aku kerja ..dapat jugak gaji bulanan weiiii >_< 


Sebenarnya ini bukanlah pertama kali aku mintak kerja atau berkerja..
sebelum nie pun penah kerja part time...dapat jugak lah duit tambahan
sementara menunggu bukak sem baru kan...dapat jugak lah merasa
duit hasil titik peluh sendiri..dan boleh beli apa yang kita xperlu nak menunggu
mak ayah yang bagi kekekekeke

Walaupon penah berkerja bende yang paling aku takut bila berdepan dengan
orang yang nak interview aku tu......perasaan jadi bercelaru jew,sakit kepala lah
macam2 lah aku nie...sampai tulisan aku sendiri pun aku tak boleh nak baca
ape citer T_T


Tapi aku kuatkan lah jugak diri aku nie menjawab segala pertanyaan,soalan2
yang di ajukan untuk aku....Alhamdulillah akhirnya dapat jugak aku menjawab
tak tinggal satu pon muahahhahaa....pucat jugak muka aku jap
macam tak cukup darah kawan aku kate......makkk aiii teruk bebenor aku nie...
jadi doa2 kan lah aku supaya dapat kerja tu  tak ada aku duk umah lame2 kan...
ok lah next time aku citer laen plak erkk..byeeeeee

kan bagus kalo dia orang yang interview aku
cofirm tak nervous kekekekee :P




◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Sweet Melody
Design by Ccicute Design