Home Beauty/Skincare Food Lifestyle Segmen/Giveaway

Saturday 22 August 2015

Sarapan : Nasi Kerabu Ayam

Aku secara peribadi memang tak berape suke makan Nasi Kerabu sebab ader
budu dalam tu lepas tu ngan kerabu2 sayur tu......kalau pergi pasar malam
selalu ramai yang beli aku plak tengok jelah huhuhu sebab dah x gemar kan...
nak jadikan cerita En Husband pergi beli Breakfast balik jew aku terus tanya
beli nasi apa? En Husband jawab nasi dagang untuk dia dan nasi kerabu untuk
aku...alamakkkk aku memang kurang gemar nasi kerabu, serba salah plak
aku nak marah dah suami yang belikan kan..




Tak kenal maka tak cinta kan , aku makan jew rasa dia boleh tahan,tak habes2
mulut aku cakap sedakkk....benda yang tak sedap tulah sedap sebenarnya,
nasi kerabu nie xder budu,dan kerabu sayur dia tu sedap dan kena dengan 
selera aku...nasi biru okeehhh... mane kawan2 yang suke makan nasi
kerabu komen lah kat mane sedapp ...


◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Sweet Melody
Design by Ccicute Design