Home Beauty/Skincare Food Lifestyle Segmen/Giveaway

Sunday, 20 September 2015

Tudung Aidijuma Giveway By ANIES

Mase mula-mula berhijab dulu aku pakai tudung bawal
jenis 1,2 tudung bawal terengganu tu pun pinjam tudung
adik pasal aku baru lagi bertudung mase tu koleksi pun
tak ada lagi kekekeee.....

Lepas tu femes plak tudung jenis sarung mudah xyah nak
guna pin-pin bagai ader lah beberape koleksi, lepas tu
beli jenis shawl,tengok kawan duk lilit kan,aku pun
nak jugak huhuhu tapi shawl nie murah sikit lah harganya..

Kemudian aku ader masuk website Aidijuma bukak-bukak
je ade tudung yang masih available harga dia RM 10,
aku pun beli lah,start pada hari tu aku dah jatuh cinta dengan
aidijuma nie ingatkan dulu harga dia mahal rupanya ada yang
serendah RM 10.

Tudung aidijuma nie ade macam-macam label so sape yang
lama dengan aidijuma mesti tahu kan, boleh di katekan
setiap keluaran aidijuma aku beli tapi tapi tak semua dapat
sok..sok.. pasal kalo online mesti cepat jew sold out,
nak pergi butik dia jauh sangat dengan tempat aku kerja...

Sekarang nie tempat kerja yang baru aku nie dekat sangat 
nak ke butik tu tak sampai 5 minit, tapi aku dah tak terkejar
dengan release tudung aidijuma yang baru,jadi
sekarang nie aku masih lagi pakai bawal aidijuma
baik ke tempat kerja atau kuar jalan-jalan, suami aku
pun dah tahu aku fanatik dengan aidijuma nie....

Jadi sape-sape tak pernah pakai tudung bawal aidijuma
atau nak tambah koleksi aidijuma korang...ha boleh lah
klik banner kat bawah tu, adik anies kita ader buat giveway,
mane tahu rezeki nak menang kan.....


Maaf Anies tak sertakan dengan gambar pasal malas
nak susun tudung bawal kite muehhehehhe....


◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

2 comments:

Khai♥Rin : anies said...

untungnya dekat ngan cs.... x apply jd pr ke? ;-)

Khai♥Rin : anies said...

GOOD JOB n terima kasih kerana sudi support n join GA sy... insya allah...ada rezeki pasti tak ke mana2...

terima kasih sekali lagi.

salam ukhuwah,
anies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Sweet Melody
Design by Ccicute Design